3
|
Білім алушылардың білімін толықтыру және олқылықтарды жою бойынша пәндік қауымдастықтардың жұмысын ұйымдастыру:
- шығармашылық топтардың, пәндік қауымдастықтардың жұмысын жандандыру (қиындықтардан туындаған тақырыптарды талдау, күнтізбелік-тақырыптық жоспар, орта мерзімді күнтізбелік жоспарды қайта қарау бойынша әдістемелік ұсынымдар)
|
оқу жылы ағымында
|
Мектеп директоры, пән мұғалімдері, әдістемелік бірлестіктің жетекшісі
|
Талдау
|
4
|
Педагогтар үшін қосымша, оның ішінде цифрлық ресурстар әзірлеу:
- әдістемелік құралдар
- міндеттер жинағы
- тапсырмалар жинағы
- дидактикалық материалдар
|
оқу жылы ағымында
|
әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, пән мұғалімдері
|
Қосымша ресурстар банкі
|
5
|
Пән мұғалімдерімен жеке әңгімелесу
(әдістемелік ұсыныстарды, оқу процесін ұйымдастыру бойынша өзекті мәселелерді түсіндіру)
|
оқу жылы ағымында
|
Мектеп директоры
|
|
6
|
Білім алушылардың үлгеріміне мониторинг жүргізу
|
оқу жылы ағымында
|
Мектеп директоры
|
Мониторинг, анықтама
|
7
|
Пәндерді оқытудағы проблемалық мәселелерді анықтау мақсатында педагогтер арасында сауалнама жүргізу
|
қаңтар
|
Мектеп директоры
|
Сауалнама нәтижелері
|
8
|
Оқушылар арасында сауалнама жүргізу - білім алушылардың үлгерімінің төмендігіне әсер ететін факторлар мен себептерді анықтау
|
қаңтар
|
Мектепке тағайындалған педагог-психолог
|
Сауалнама нәтижелері
|
ІІ. Оқыту мазмұны
|
1
|
Білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің қызметін үйлестіру
|
қаңтар
|
Мектеп директоры, әдістемелік бірлестіктің жетекшісі
|
|
2
|
Үлгілік оқу жоспарының вариативтік компонентінің сағаттарын бөлуді қайта қарау және білім алушылардың білімін толықтыру мақсатында пәндер бойынша сағаттарды пайдалану
|
қаңтар
|
Мектеп директоры
|
|
3
|
Білім алушылардың ата-аналарымен немесе өзге де заңды өкілдерімен келісім бойынша олқылықтарды жою және білімдерін толықтыру мақсатында ұзартылған күн, каникул күнін ұйымдастыру
|
оқу жылы ағымында
|
Сынып жетекшілер, пән мұғалімдері
|
|
4
|
Қосымша сабақтарды ұйымдастыру, білімдегі олқылықтарды жою бойынша шағын топтармен жұмыс
|
оқу жылы ағымында
|
Сынып жетекшілер, пән мұғалімдері
|
|
5
|
Білім алушыларды пәндер бойынша секцияларға, факультативтерге және үйірмелерге тарту
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
|
6
|
Оқу пәндері бойынша цифрлық ресурстарды әзірлеу:
- оқытудың уәждемесін арттыру үшін пәндік онкүндік өткізу;
- оқу процесін ұйымдастыруда қолжетімді цифрлық ресурстарды пайдалану
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері, әдістемелік бірлестіктің жетекшісі
|
Цифрлық білім беру ресурстары
|
7
|
Цифрлық білім беру ресурстарын, ауданның үздік педагогтерінің авторлық сабақтарын белсенді пайдалану
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
|
8
|
Бағыттар бойынша оқыту вебинарлары:
- Пәндік білімді тереңдетуге арналған демалыс мектебі
- Пән мұғалімдерін бағалауға арналған демалыс мектебі
|
оқу жылы ағымындаа
|
Көкшетау қаласы педагогикалық шеберлік орталығы
|
|
9
|
«Білім алушылардың білімін толықтыру және олқылықтарды жою процесін әдістемелік сүйемелдеу бойынша жұмыс жоспарының орындалу барысы туралы» бейне-конференциялық байланыс (кесте бойынша)
|
ақпан
наурыз
сәуір
|
Директор школы
|
хаттама
|
ІІІ. Оқыту әдістемесі
|
1
|
Қосымша сабақтар шеңберінде сараланған тәсілді іске асыру
|
оқу жылы ағымында
|
Мектеп директоры, әдістемелік бірлестіктің жетекшісі,пән мұғалімдері
|
|
2
|
Білім алушыларды жобалау және зерттеу қызметіне тарту
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
|
3
|
Оқу материалын күрделі және бекітуді талап ететін оқу мақсаттары бойынша бөле отырып модульдік оқытуды пайдалану
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
ҚМЖ
|
4
|
Оқытудың тиімді әдістерін (кейс-стади, тақырыптық талқылау, іскерлік ойын және т. б.) пайдалану
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
ҚМЖ
|
ІV.Педагогтардың, тьюторлардың жұмысы
|
1
|
Педагогикалық колледждер мен жоғары оқу орындарының студент-практиканттары қатарынан тьюторлар жұмысын ұйымдастыру
|
оқу жылы ағымында
|
Мектеп директоры , Пән мұғалімдері
|
|
2
|
Білім алушылармен, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылармен жеке жұмысты ұйымдастыру
|
оқу жылы ағымында
|
Мектеп директоры , Пән мұғалімдері
|
|
3
|
Үлгерімі төмен білім алушыларды қолдау бойынша психологтің, әлеуметтік педагогтің, сынып жетекшісінің, үлгерімі төмен білім алушыларды қолдау бойынша әлеуметтік педагогтің, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды сүйемелдеу бойынша педагог-ассистенттің жұмысын ұйымдастыру
|
оқу жылы ағымында
|
Мектепке тағайындалған педагог-психолог, сынып жетекшілер
|
|
4
|
Оқу пәндері бойынша консультациялар өткізу
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
|
5
|
Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою мәселесін шешуге бағытталған коучингтер өткізу
|
оқу жылы ағымында
|
Жаттықтырушы мұғалімдер
|
Іс-шаралар әзірлемелері
|
6
|
Білім беру платформаларының мазмұнын пайдалану
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
ҚМЖ
|
V. Педагогтарды даярлау
|
1
|
Үлгерімі нашар оқушылармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жұмыс бойынша оқыту онлайн тренингтер, вебинарлар өткізу
|
оқу жылы ағымында
|
Жаттықтырушы мұғалімдер
|
Тренингтер, вебинарлар әзірлемелері
|
2
|
Білім алушылар мен білім алушылардың педагогтері, ата-аналары немесе өзге де заңды өкілдері үшін еркін қолжетімділікте вебинарлар ұйымдастыру
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
вебинарлар
|
3
|
Менторлардың, коучтердің, педагог-шеберлердің, педагог-зерттеушілердің үздік практикасының тәжірибесін пайдалану
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
Сабаққа қатысу парақтары
|
4
|
«Үздік педагог» республикалық байқауының жеңімпаздарының тәжірибесін зерттеу
(вебинарлар, мастер-кластар, тренингтер және т.б.)
|
оқу жылы ағымында
|
әдістемелік бірлестіктің жетекшісі, пән мұғалімдері
|
әдістемелік бірлестіктің кездесулері
|
5
|
YouTube-каналында мектептің үздік педагогтарының тренингтерін, шеберлік сағаттарын, бейне-сабақтарын орналастыру
|
оқу жылы ағымында
|
Пән мұғалімдері
|
Іс-шаралар материалдары
|