«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Приишимка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Приишимка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области" 

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

9-сынып оқушыларының олқылықтарды жою және білімдерін толықтыру бойынша жүргізілген жұмыстар туралы ақпарат

9-сынып жетекшісі Сагиндиков А.Б. оқушылар мен олардың ата-аналарын пәндер бойынша үлгерім нәтижелерімен таныстырды, әр оқушының олқылықтарын атап өтті және жою әдісін ұсынды. Ол ата-аналарға үй тапсырмасының орындалуын бақылауды және сабаққа үнемі қатысуды ұсынды. Жиналыс "ZOOM"платформасы арқылы онлайн режимінде өтті.

Мектеп директоры В.А. Свидзинский оқушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтаудың нақты білім деңгейін анықтау үшін пән мұғалімдеріне сабақтарда сауалнаманың әртүрлі түрлерін (ауызша, жазбаша, жеке) пайдалану ұсынылды.

Орыс тілі мұғалімі А. В. Плат орыс тілі бойынша емтиханға дайындық ретінде білімдегі олқылықтарды анықтауды және жоюды талап етеді. Келесі жоспар бойынша олқылықтарды жою жұмыстары жүргізілуде:

Оқушылар үшін орыс тілі емтиханындағы ең төменгі шекті еңсеру үшін қажетті білім, білік, дағдыларды дамыту үшін нақты тақырыптарды анықтау.

Үй тапсырмаларын жүйелі түрде бақылау.

Бағдарламаның бөлімдері бойынша ең көп қиындық туғызатын сабақтар өткізу:

- дыбыстар мен әріптер, сөздің фонетикалық талдауы;

- лексика және фразеология, сөздердің лексикалық мағынасы, фразеологиялық тіркестер, синонимдер, антонимдер, омонимдер;

- морфемалық және сөзжасамдық талдау; префикстердегі, тамырлардағы, сөздердің соңындағы орфограммалар, дауысты дыбыстардан кейін дауысты дыбыстарды қолдану;

- сөйлеудің әртүрлі бөліктерінің жұрнақтарының емлесі;

- синтаксис: сөз тіркесі, екі құрамды және бір құрамды сөйлемдер; әр түрлі сөйлемдердегі грамматикалық негіздер олардың ерекшеліктері, олардағы тыныс белгілері;

- жекелеген анықтамалар, жағдайлар, салыстырмалы айналымдар кезіндегі тыныс белгілері;

- эссе құрылымы-пайымдау; эссе-ойлау жұмысының кезеңдері.

 

Тестілеу кезінде әр оқушы көрсеткен нәтижелерді салыстыру үшін мониторинг жүргізу.

Биология сабақтарында мұғалім А. В. Исаева әр түрлі сауалнамаларды қолданады, мысалы: биологиялық диктант - оқушыларға биологияның негізгі ұғымдарын есте сақтауға мүмкіндік береді.

Тест тапсырмалары өткізіледі, мұнда білім алушыларға ұсынылған нұсқалардан дұрыс жауапты таңдау ұсынылады.

Жазбаша тексеру жұмысы.

Стандартты емес тапсырмалардың әртүрлі түрлері-ребустар, кроссвордтар, жұмбақтар.

Математика сабақтарында білім алушыларға тапсырмаларды өз бетінше орындау кезінде әр түрлі кеңестер тізбегін қолдану ұсынылады:

шешім үлгілері бар тірек конспектісі, дидактикалық материал қолданылады (карталар, ребустар).

 

Пән мұғалімдеріне оқушылардан үнемі және жүйелі түрде сұрақ қою, бағаларды уақтылы қою, оқушы енді оларды түзете алмайтын кезде тоқсанның соңында бағалардың жиналуына жол бермеу ұсынылады. Сынып жетекшісіне сынып оқушыларының білімін міндетті түрде тақырыптық есепке алу тапсырылды.

 

 

 

Мектеп директоры                      В.Свидзинский

 

Исп: Н.В. Яцук

Тел:51171

 

 

 

Жаңартылған күні: 28.01.2021 13:53
Құрылған күні: 29.01.2021 10:50

Текст